Una fotografia

Hi ha una frase que la gent repeteix moltes vegades: “una imatge val més que mil paraules”. Ara tothom es fa fotos per tot i a tot arreu. Unes vegades perquè a un li agrada el seu aspecte, altres perquè es tracta d’una reunió d’amics o simplement perquè volem eternitzar alguns moments.

La veritat ni jo sé perquè sempre tenim un punt d’enfocament per una situació o una altra; però sí sé que quan jo miro la foto de la meva àvia, m’arriben al cap moltes coses de quan jo vaig viure amb ella. Aquells moments quan jugava amb mi o em renyava o simplement parlava amb mi. I és en aquest moment quan puc valorar el més important de les fotos i no només el que em va impulsar a fer-la sinó pel que representa quan em trasllada al record.


Imagen de SK de Pixabay


Bryan Andrade
Estudiant de Graduat en Educació Secundària

Comentaris

Entrades populars