Records d’infantesa

Recordo molt la meva primera escola. Jo tenia sis anys i ja em quedava a dinar.

Durant el dia fèiem feina d’escriure o llegir. A la tarda cosíem, brodàvem i també ens ensenyaven a restar i a planxar.

Recordo que anàvem totes amb una bata blanca i unes vambes vermelles, això sí, havíem d’anar molt netes i polides.

No es parlava en català però la nostra mestra, mentre érem a classe, sí que ens parlava en català. Però quan venia la directora canviava d’idioma.

També teníem un pati molt gran on jugàvem i fèiem gimnàs. A més a més teníem classe de música i de teatre.

O sigui que tinc molts bons records de la meva primera escola.


Imatge de Pezibear en Pixabay


Joana Camerino
Estudiant d'informàtica i de Llengua catalana

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars