Les arrels

Sóc filla dels nòmades, dels esclaus, la conquesta o millor dit de la barbàrie cap als natius d'Amèrica.

La meva forma de ser és la barreja de totes aquestes cultures i de la terra on vaig néixer.

Som gent forta, lluitadora i mai es donem per vençuts a causa del nostre coratge que l’hem aprés dels nostres avantpassats. Tot això ho vaig aprendre de petita.

Un anys enrere vaig emprendre un viatge. A la bossa hi portava curiositat, cultura, records. La curiositat per aprendre les coses noves del lloc; la meva cultura per mai oblidar-me de qui sóc, i també compartir-la amb la gent que em trobés en aquest viatge i els records, fins ara, perquè van lligats a la meva vida des de ben petita.


Imagen de Laura Hamilton de Pixabay


Corina Freire
Estudiant del Graduat en Educació Secundària

Comentaris

Entrades populars