Estudio Informàtica

Doncs si, estudio informàtica. Ningú s'ho creia. A la teva edat, i perquè ho necessites?

Bé, doncs tenia un ordinador i cada vegada que volia fer alguna cosa havia de demanar ajuda.

Després de seixanta anys he tornat a estudiar a l'Escola Industrial. És un privilegi que no m'ho esperava. En la meva època la gent gran només anaven als centres a aprendre a llegir i escriure, ja que hi havia molt analfabetisme, jo penso que ara som unes privilegiades, ho dic en femení, ja que no hi ha gairebé homes en aquestes classes, ells s'ho perden.

En la meva joventut, que fa pocs anys ...., anava a l'Escola Industrial a estudiar Química -es deia Laboranta o auxiliar de laboratori-. Ho recordo amb molt d'afecte. Vaig passar tres anys molt feliços i divertits, vaig fer amigues i després vaig poder treballar. Després em vaig casar i com una jove de classe normal no treballava, això era cosa del marit, a tu et tocava les tasques de casa i tenir cura dels fills, tasca molt poc remunerada.

Només afegiré que estic contenta, ja puc fer els meus deures sola i els puc dir als meus néts que ja no els necessito, i si ells em demanen que els cuidi puc dir amb orgull que estic estudiant informàtica a L'ESCOLA INDUSTRIAL.

GRÀCIES.

Una jove alumna.


Imatge de jorapa de Wikimedia Commons


Pilar Estevan
Estudiant d'informàtica

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars