El primer dia d’escola

Jo gairebé tenia tres anys quan vaig començar l’escola. Era una petita escola però jo la vaig trobar molt gran.

Recordo que la meva mare m’havia planxat la bata i portava les sabates molt netes.

Vaig entrar a la classe i em van acomodar al primer banc, jo era molt petitona, era un banc amb dues cadires unides a una taula. Al costat hi havia una altra noia. No  la coneixia, però semblava molt alegre.

La mestra ens va fer callar a tots i ens va dir que el seu nom era Magdalena. Després va començar a escriure les lletres a la pissarra i van repetir el nom de cadascuna d’elles.

Encara que jo era molt petita no l’oblidaré mai, perquè va ser un dels dies mes importants a la meva vida.


Imatge de Lina Kivaka a Pexels

Maite Guijarro
Estudiant de Llengua catalana

Comentaris

Entrades populars